regulamin


Regulamin

  1. Sklep VMOT oraz Serwis VMOT jest własnością firmy Marzena Pałka VMOT SERWIS z siedzibą przy ul. Ojcowskiej 178 31-344 Kraków, wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa 36231/2016, NIP 737-164-76-04, REGON 363427007.
  2. Wszystkie ceny produktów i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Na każdy sprzedany towar i usługę wystawiamy dokument potwierdzający zakup: paragon lub fakturę VAT (jeżeli użytkownik składający zamówienie wyrazi chęć wystawienia takiego dokumentu).
  4. Koszt wysyłki jest zryczałtowany. Zawiera koszt: pakowania, transportu (do UP) oraz uśredniony koszt usługi firmy transportowej. Formy dostarczenia zamówionego towaru: odbiór osobisty (w siedzibie sklepu lub serwisu VMOT 0 zł), wysyłka Pocztą Polską - płatne przelewem lub płatne przy odbiorze. Przy wysyłce poza terytorium Polski (wysyłamy jedynie Pocztą Polską) nie wysyłamy przesyłek pobraniowych.
  5. Przy zakupie kilku produktów koszt wysyłki jest taki sam jak przy zakupie jednego produktu.

  6. Czas wysyłki zamówionego towaru wynosi do dwóch dni roboczych od zaksięgowania kwoty na naszym koncie w mBank 62 1140 2004 0000 3302 7579 8327
  7. W przypadku przesyłek pobraniowych wysyłka towaru następuje również do dwóch dni roboczych.
  8. Czas dostawy przesyłki w przypadku Poczty Polskiej waha się od dwóch do kilkunastu dni roboczych, poza terytorium Polski czas oczekiwania ulega wydłużeniu .
  9. Ochrona danych osobowych. Dane, które zbieramy są niezbędne, do realizacji zamówienia, bez nich nie bylibyśmy w stanie wysłać przesyłki lub skontaktować się z Państwem. Zebrane dane służą wyłącznie do realizacji zamówienia. Nie udostępniamy danych innym firmom ani nie korzystamy ich do własnych celów marketingowych.
Gwarancja
  1. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep oraz Serwis VMOT są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Objęte są one gwarancją jakości producenta.
  2. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru na podstawie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT) do 14 dni od daty zakupu.
  3. Nie przyjmujemy zwrotów części elektrycznych.
  4. Reklamacje - w przypadku ujawnienia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, niezgodności towaru z towarem zamówionym. Wówczas Klient powinien dostarczyć towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz opisem usterki (najlepiej skorzystać z gotowego protokołu reklamacji towaru dostępnego na naszej stronie) do siedziby sklepu VMOT lub odesłać go na adres:  VMOT SERWIS 31-344 Kraków ul. Ojcowska 178.

prtokół reklamacji towaru